niccce,eller så inte.

de började ju regna och då kunde vi inte göra så mycket. eller aa vi hade typ inte gjort nått före.menmen de var allafall kul med emma. sen åt jag och snackade med abbe. ska skrattade och aa pratade lite.sen sa han att kan skulle på bio och då sa jag att jag skulle med ,men de fick jag inte;s aa sen köra vi abbe till emma ,sen for jag och mamma på cafe33:]sen hem och typ inte göra nått,eller jag stäkmina gardiner sen for vi till åke.han skulle komma min fot. sa att jag kanske måste gå på krykor ännulängre,föratt foten är typ nå fel på;s aa men så är väll livet "HAHAHAHAHA,de med" .men så kanske inte blir nå umåe.men jag ska då ditt och sepå:] hoppas jag kan splea:D aa men nu måste jag till hednäs:( är inte så taggad på de.menmen,aa pusssssheeej,:*

VANLIG SOMMAR BILD.ELLER JAA MEN EN SOMMAR BILD:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0