nu har jag gjort de och de menar jag.

nu har jag flyttat. jag kan säga att jag inte har nott i mitt rum på 53.an. de är borta typ allt. jag har kvar en garderob som ska vara kvar. men sen är de inget kvar. men sen har jag typ inte gjort så mycket. flyttatflyttatflyttat jo och typ varit med anika och pelle eller dom har ju hjälpt oss ,och sen komme mammams kusiner och fikade lite med dom.men nu ksa jag börja packa upp. och sen kanske ett litet bad i källaren,de var jätte längesen:] .aa men vi hörrrs kanske imorgon om inte dagen efter den dagen eller efter den dagen .aa vi säger en dag:]:]


Kommentarer
Postat av: emma

och sötare:]:]<3

2010-07-21 @ 22:16:53
URL: http://endastemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0