ojj,ledsen. men jag har saknat dig så mycket:]

ledsne att jag inte har skrivit men jag har varit med elin. aa man kan säga sen jag skev senast:]vi snackade,var i huset.,fr till hon,sen mig,cylkade(eller jag åkte) ,for till bron och skattade åt en pojke som har failat sänder vännskapenxD,cyklade hem till elin och hämtade en film. sen får vi hem till mig och såg den:] den var as bra:D fasr typ läskig:( och sen såg vi en till film. sen somnade elin men jag var vaken till typ 4.00 och vaknade typ 6.00:( så jag har gaska trött. menmen.sen blev de stan och köpte kanske mycket. men de kommer bilder sen:] så jag kommer nog skriva sen ikväll .finns ju inte så jättejätte mycket att göra:( aapussspussssshej

NER-SLAGEN- POJKE. HAHAHAHAH, SAKNAD:]


Kommentarer
Postat av: emma

ja<3<3

2010-07-05 @ 18:20:07
URL: http://endastemman.blogg.se/
Postat av: emma

fa har du gjort locvis?<a3

2010-07-05 @ 18:28:39
URL: http://endastemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0