polispolis potatis ...

de skulle nästan ha kommit en polis till sandfors igår. eller jag och elin tycker de vid typ 13.00. föratt vi for till bron och aa var där som vi typ alltid är och sen då kommer de en bil och stannar . de har de aldrig gjort förut . men vi bryr som inte. men så kör dom fram& tillbaka och vi blir rädda och springer in i skogen men pojkarna som är ibilen kommer efter. eller vi sprang ju lång in menändå. så vi går till evve som är på fotbollsplanen och säger att hon ska hjälpa oss. när vi ska hämta cykel är bilen kvar:( så vi väntar till den far och sen springer vi och hämtar cykeln och skyndar hem.
in kan bara inte skratta åt de;o som mailn&christer gjorde;s . men sen så bakade vi och typ snacka . sen på kvällen komme malin,evve,elin,anton ochlukas. vi fikade och pratade sen vid 22.00 gick vi ner och badade jag,elin,evve ochanton:D de var kul vi satt och sjöng .jag& evve hade as kul,visst:D? men nu ska jag nog fara ut och göra nått .jo ikväll är de ju träning och jag taggar typ igäll. eller jag vet jag kommmer ha ont i foten men jag ska bara spela fotbolll:D aa vi höra ,pussssheeeeej.


Kommentarer
Postat av: emma

HAN ÄR JU SJUKTSNYGgggggggggggggggggggggggg

duuu<3

2010-07-27 @ 13:32:47
URL: http://endastemman.blogg.se/
Postat av: Evve

Haha, badkvällen kommer inte att glömmas i första taget ;) Jag tror att filmen är jättebra! =)

2010-07-27 @ 17:59:19
URL: http://mhaveb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0