saknar delite:];(

kom hem från umeå igår men de blev typ sent så jag orkade inte gå ut och sitta vid datorn.:]men de gick typ bra för lovisa,eller jag kunde ju ha varit bättre men med den foten:) första matchen 0- 0 andra 0-2 :( och tredje 3-0 :D de kunde ha blivit mer:] menmen sen for jag hem och idag ska dom också spela men jag måste nog fråga när och hur de går:]men när jag kom hem så eller aa vi for ju på abbes match och de gick ganska bra. 1- 1.men storm var mycketmycket bättre. eller deras målvakt var så sjukt bra. asså jag lovar.aa men nu ska jag snart på bröllop men jag berättar mer sen. kanske skriver mer innan bröllopet:]
aa vi hörrrspussshej.


gulllligt flicka,kommer nog mer bilder på hon:]
(ledsen för bara gamla bilder, men jag har inte bilderna på desa datorer. är ju på perssons) :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0