SNART ÄR FLICKAN HEMMA:D

SNART,SNART. SNART KOMMER ELIN HEM:D . de taggar vi. hon har men saknat ett ta<g,men nu kommer hon hem:) men vet inte om jag kan vara med hon så jättejätte mycket idag. ska kanske till norsjö .men vet inte om jag palla eller som orkar. föratt jag har ganska ont i foten än:( menmen de har ju inte blivit så jättejätte mycket bättre menmen. aa kan ju säga att de var rätt kul istorkåge. eller jag gjorde inte så jätte mycket. åt sen träffade jag tim&ponte:D &tommy .sen for wilma och rebecka och bade .sen kom anika men isak och klara.men vi for typ till frohms .sen for vi hem vid 22.00. sen såg jag och wilma film. ,men nu ska jag kläpå mig och sen hitta på nått.<3


tönten ska alltid vara som jag,HAHAHAHAHAsaknar dig älskling:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0