2SOLGLASÖGON -så nu har jag två till:D

blev inte att fara med elin på statsfesten blev sofia ,sandra och frida.de var typ sandras kompis. köpte två par solglajjer;] aa ni fattar. och sen tpy vi typ vara runt. eller jo jag ramlade så jag har dödligt ont i foten:( ikväll ska jag till bohman och äta och sen kanske vara där. eller så far jag med emma och abbe:] men de tror jag jag inte får för abbe:( och mamma,hon vill ju att jag sak vara där.menmen får se:] träffade mycket folk på stan de var ju trevligt,men de var inte vädret .de pissade ner.menmen hoppas de blir bättre snart:). aa vi hörs kanske ikväll eller imorgon .
TÄNK OM NÅGON KUNDE HÅLLA MITT HJÄRTA SÅ HÖRT:(


Kommentarer
Postat av: emma

gumman:(..<3

2010-07-09 @ 16:54:19
URL: http://endastemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0