6månader och jag glömde de nästan"/

ledsen men jag måste säga de här,eller varför ska jag vara ledsen men aa ändå. jag och burre har ju varit tillsammans i 6månader och 1dag föratt jag kunde ju inte skriva så mycket igår. men jag kan säga att de är bättre idag .men jag vill ändå inte sitta hem och inte göra nått,fy jag hatar de. jag kan inte gör nått typ. menmen aa jag kan ju blogga:] hahaha idag igår var då bra,eller inte att jag har ont imagen och spyde men annars var de bra.de var kul att gå på stan med flickorna olivia och lisa . jag köpte en skorta och 2 linnen mat till flickorna som inte var så bra för mig, en väska . aa jag tro de var de jag köpte. men på nordanå var de typ kul eller filmerna var roliga .eller roligaochroliga var dom kanske inte men man minns dom då:) men jag fick ju inte vara med burre så mycket menmen. ikväll skulle jag fara till kåge om jag fick men jag kan ju inte eller jag får inte . jag är ju som lite sjuk. jag vet inte om jag ska äta nått eller inte, jag är ju hungri men jag tror jag inte ska äta nått på ett tag. men vi får se hur hungrig jag blir de brukar gå ommin hunger. men nu ksa jag nog göra en ny header tror jag , föratt NÅGON inte tyckte om sin bild:O menmen jag gillar den.
 
HAR ÄLSKAT DIG I 6MÅNADER OCH KOMMER ÄLSKADE DIG I 6MÅNADER TILL KÄNNS DE SOM
,
 UNDERBARA OCH ÄLSKADE AV ANNA LOVISA LIEDGREN ,

//lovisa ( L ) *

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

DEN DÄR BILDEN FÅR INTE LÄGGAS UT!!! :O

2010-06-10 @ 15:16:18
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/
Postat av: Lisa Hedström

vi lovear dej ;O<33 ghihihihi

2010-06-10 @ 17:12:33
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0