a drop in the ocean. -

tänk att jag är som en drope i havet, en på miljonen att jag är den jag vill vara .vill bli de jag vill bli. eller jojust de,de är ju redan jag. jag är ju anna lovisa  liedgren jag är den jag vill vara . men skolan var då okej, vi har inte gjort så mycket, de är ju som sista veckan så de är inte så mycket skola. men svenska var ju okej,sen hål och äta sig fett som alltid,men sen var de typ att parata med flickorna.Sven är aldrig kul menmen och sen matte ,bild och musik och de är ju okej. sen var den hem och nu är jag hemma och ty fryser igäll,de är jäte kallt hemma eller så är de jag som är så fett så värmen ger inget.:s lite konstig menmen ni fattar. ikväll kanske flickorna kommer,eller förs ska jag till elin och vi ska till fotbollen sen kanske dom kommer ditt:) eller vi hoppas att dom gör de.:) men nu ksa jag då nog städa mitt rum och sen chilla:)
någon gamal bild:s

//Lovissa ( L ) *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0