äta tårta ,få 100:- de är bra :D

fick 100:- om jag städade hos farmor eller jag och abbe får de. och de är klart nu:D och när vi skulle börja städa kom farmor med en tårta ,de kan typ inte bli bättre.sen när vi kom hem igen var emma och väntade på abbe. så dom startade en film medan jag satt lite vid datorn och sen gick jag ner och såg med dom. sen fikade vi lite och såg fotboll. pratade om hur smarta vi blondiner är och kom fram till att bruneter tror dom är smarta med de vi vi blondiner som är de:D:]:] ikväll är de fotboll som gäller eller nja de är infår imorgon ska ju vara på fotbollsskolan med abbe,evve,tina,christer och hannes . de är jag och hannes som kommer vara bäst:] men vi hörs väll sen;;*



                                         älskat att drika :]:]:]] <3

Kommentarer
Postat av: josefin

söt lovisa(L)

2010-06-20 @ 23:02:41
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/
Postat av: Lisa Hedström<33

saknad kväll?? ojaa<3

2010-06-22 @ 22:37:06
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0