("billi elgot") kanske.

vi har sätt en film på skolan som jag tror hette så ,man den var typ bra:)  de var en kille som blev balatdansös och sen typ bög:s eller jag vet inte om han blev de eller inte ,men han hade då svårt hemma och allt. menmen nu har vi sätt den klart och de var den sista engelskan vi hade i vår:D men de är också dep,föratt de var sissta gången vi hade Idha :( menmen, de blir nog bra med Thea :) ikväll blir de bra med kåge och sen hem och ducha och sen se film:D blir nog narnia ikväll tror jag .eller peter pan:] vilken snygging jag känner får ,kanske en askkungensaga:] ? hahahahahaha min bästa film jag typ har:D menmen nu ksaj ga sätta utt håret igen föratt NÅGON tog min snod. och sen blir de äte lite. och sen till kåge somsagt:]



liten bilder på mina kära kompisar:]

//lovisa ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0