den förlorade sonen,eller de kanske är en dotter:]?

HAHAHAHAHAH,äntling fick jag träffa den fårlorade sonen,eller somsagt dotterna. eller okej kanske inte förlorad men saknad har hon då varit .var lite med elin idag ,medan hon var hemma .kom just från hon ,hon skulle tillbak. kommer hem på riktig nästa lördag tror jag.eller kanske söndag,får väll se:]aa men vi kollade huset och sen satt och pratade, de är skänt att få en liten prat-stund med flickan föratt de behövdes kan man säga:]AHAHHAHAH,ikväll blir de att typ inte göra så mycket, ska nog dusch hann inte göra de elin frågade om vi skulle hitta på nått så jag hann inte :] men sen kanske göra nått med alle och abbe:]vemvet. AHAHAHAHAHAHeller aa nu frågade kim om vi skulle göra nått får se vad jag hittar på:]



^^kvällen:]:];$<3

Kommentarer
Postat av: josefin

men de är ju amanda:]

huhuh, träning ilväl:)?

2010-06-27 @ 12:45:39
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0