får trött för bilder;O

asså jag orkar inte lägga in bilderna nu. orkar inte gå till mitt rum ta fram kameran gå hit. ta fram sladen ,böja mig ner och sätta in kontakten. starta kameran trycka så att bilderna kommer in på datorn .nja lite jobbigt är de nog. aa vi tag den sen. har då kommit hem och ätit lite;s sen packade jag lite till huset .sen klippte vi abbe lite. eller ganska mycket:] aa sen gick jag till huset igen och packade upp kläderna. och nu ska jag nog dusch och sen inte göra så mycket. bara vara .eller om ingen annanan vill göra nått:]? AHAH, aa vi hörs.
pusssssssssssshej;*



            saknade;] älskar er ,ni är som en del av mitt liv,eller kanske var.

Kommentarer
Postat av: olivia =)

varför var?

2010-06-26 @ 16:58:38
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/
Postat av: emma

men vänta.. de är nån som ljuger, för de är lovisa som är snygg:]<3

2010-06-26 @ 17:00:05
URL: http://endastemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0