. ..för jag känner så här,jag tror jag är kär.. . .

för jag känner så här,jag tor jag är kär. känslorna bubblar i mig. känns så bra du och jag tillsammans,åjag önskar att de aldrig tar slut . jo jag vet att de är töntig men tänk de är gansak töntigt med att vara kär i någon men gulligt. men de är så sött att vara de:] men nu kanske jag inte ska prata om hur de är att var kär och allt ,men jag for till krister och berit och sen körde vi hem och nu är vi hemma.asså jag och abbe. men de var iskallt att köra hem i strumpbyxor ,på 6-hjuling . men nu ska vi nog se tv eller nått,och bara "myssa" .men vi ses kanske mer ikväll .

BJUDER PÅ EN LITEN BILD PÅ MIG SJÄLV
PUSSHEJ,:*
//lovisa ( L ) *

Kommentarer
Postat av: E

för jag känner så här jag VET jag är kär känlorna bubblar inom mig det KÄNNS så bra Du och Jag TILLSAMMANS :* önskar verkligen att det håller länge.. :]

2010-06-06 @ 12:29:30
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0