glass är nog bara att äta:]

idag hade vi ju brännboll,eller näede hade vi inte,asså de man spelar i usa och typ canada ,jag kommer inte på vad de heter men ni fattar. och de ägde jag gjorde en homerun:D:D eller som de vart två:] menmen de var as kul. jag,oinnoch olivia ågde ut alla:] och sen fick vi glass av läraren :D eller av fysikläraren:] och sen var de slut med skolan, eller asså jag fick ju inte fdara hem eller jag okm mig inte hem menmen. på matte provet fick jag typ bra 15,5 eller man kan säga 17 föratt jag fick de:]men sen gick hag på ica:s äckligt kan jag säga föratt då äter jag mig fett och allt.menmen , ikväll blir de inget,:( asså vad gör jag med mitt liv,jooinget:( asså de finns inte ett piss att göra så om ni vill att lovisa ska komma så kan ni ju ring smsa eller nått:] 0768-218295 . finns alltid:] men nu ska jag nog gör lite mat,eller nå jag tror jag inte ksa äta så mycket är inte hungrig:s menmen ska nog fota lite de var typ länge sen och sen typ chilla har ju inget annat att göra:( hahahahaha aa ,
<olivia,alle,razze,linn> ni är typ som en familj:D:]:]:]

kommer kanske sluta med detta,de är ju ändå bara jag som skriver:]>//lovisa ( L ) *

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

man ser också att det är du som skriver flick;*

2010-06-11 @ 23:40:51
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/
Postat av: ¨..

Förlåt då!

Men alla kan inte ta datorn när dom vill... <3

2010-06-13 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0