HAHHAHAHAHAHA,så var de lovisa som skrev igen:]

hahaha,alltid lovisa kan man säga.jag kanske ska snacka med min kompis och de kanske ska bli MIN blogg:]? vad tycker ni?hahahah men jag skrev ju typ inget igår,men jag var gansak slut eller jag hade kanske inte gjort jätte mycket men jag målade mitt rum eller graderroben:] och sen såg jag och mamma någon film så jag orkade inte bråka med wilma heller föratt hon sovde i tvrummer.sen orkade jag inte heller starta min datorn. ojj,jag låter jätte lat eller aa de är jag ju men inte så lat. men igår var jag som trött och tänkte på hur mitt kommer typ sluta. inte bra kan jag ju säga:O!?hahaha idag har jag målat klart sen till stan på dop. hem och sen typ inget. ikväll kanske vi ksa göra nått.men jag lovar att inte okmmer bil nått föratt mamma kommer typ säga att vi inte kan göra nått föratt vi ksa typ flytta,jag hatar de .varför kan inte vi vara en vanlig familj. som kan göra saker utan att vi ska hem direkt. vi kommer alltid sist och far först. aa jag måste väll leva med de till jag flyttar,eller jag ska typ göra de snart har ag bestömt:] hahaha men jag säger väll om vi kommer göra nått eller hrur de bli:s blir nog inget som sagt.

SAKNAR DENNA SÖTA POJKE:]:]:]:]:*:*

//Lovisa ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0