har nått nytt hänt,låt mig tänka nej tror inte de.

har inte gjort typ nått, eller jo kollat så kläningen passade och sen typ sutit och lyssat på msuik. de kan man säga att jag inte har gjort nått. ojj konstig mening menmen ni fattar. men jag hoppas de händer nått snart .eller jo nu kom jag på att jag for ju till skolan och de var kul. min älskade gurstav hade färgat ögonbrynen:] och sen fick jag ju träffa emma och alla småa . lilla söta anni var där som alltid och fick en liten kram av hon:]:] sen min bästis Isac :D:D:D:D fick faktis en kram av han också ,utan kakor:]:D men nu skaj ag nog kolla vad emma och abbe gör. dom har typ sätt film .men tror de kanske händer nått snart;];] hahah kanske vem vet. menmen pusshej, vihörs kanske sen:]  <3

TÄNK OM ALLA POJKAR KUNDE HÅLLA DITT HJÄRTA SÅ HÅRT ,

//LOivsa ( L )  *

Kommentarer
Postat av: E

ÄLskar den bilden lovisa!

2010-06-17 @ 21:53:41
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0