HUR KAN MAN REDAN VARA LESS PÅ ATT HA SOMMARLOV:o

jag kan ju säga att lovisa är typ less på sommaren nu, vill ha vinter och kallt. om inte solen lysser och de är 30-35grader är de ju inte sommar i sverige:o . så då är de lika bra att de blir vinter så man kan vara ute och komma in i den varma hustet eller nått.vill du inte ha de såhär blåsigt eller vad de nu gör:s menmen fotbollsskolan gick inte jättejätte bra, ingen lyssnade och allt blev fel.;s tur att de är slut imorgon:). men då ska vi börja flytta och allt,:s. aanu ska jag leva inuet och ha de så bra jag kan. vi hörs sen,ska till kåge och tränna sen ikväll så vi får se om jag skriver efter åt:]

                   saknar flicka,men snart kommer hon nog hem:D eller vi hoppas då:]

Kommentarer
Postat av: LI

sv: hihihitack:D<3!

2010-06-23 @ 17:35:18
URL: http://liiakt.blogg.se/
Postat av: Lisa Hedström<

du e de ;)<3

2010-06-24 @ 12:10:38
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0