jojo,vi for ju bort igår:D

jag trodde de inte men vi for ju bort igår. mamma och pappa kunde ta de lungt klockan typ 22.00 .menmen vi var ju hemma så de är bra:D vi for typ till stan och köpte godis,hyrde filmer och sen glas på max:] blev ändå bra.när jag kom hem såg jag rocky 3(y)rocky är alltid bra,han är som så aa vad ska jag säga ,snyggg kanske är ordet jag söker:]:] hahaha sen somnade jag ,idag har jag typ ätit frukost sen solade jag lite med wilma och abbe kom hem .HaHAHAHAH,tack kan jag ju säga,fick ett hårsprej av han:].eller de var typ alice men jag fick de ändå av han. idag trodde jag att vi skulle ha match men de blev inte var typ 13spelare. så jag ska vara hemma på byafestan och sen lyssna på när ante.P sjunger eller jag tror linnea och peter också skulle sjunga .aa vi få se. men jag orkar inte lägga in bilderna nu,dom kommer kanske sen.



                                            Fint folk detta,kanske "HandIHandLivetUt" !?:*:*

//lovisa  ( L ) *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0