kåge är typ där jag är,och ska vara .

jag är typ i kåge typ varje dag nu förtiden. de är ju kul ochså men jag hinner kanske inte vara med kompisar(eller jag kanske inte har några,med de låter bra om jag säger de.) men och sen hinner jag typ inte blogga så mycket ,som nu kanske har märkte. men jag försöker då skriva så mycket jag kan. från de ena till de andra. skolan var bra,de rngnade ju:D:D:D och sen var de typ en okej skoldag. jag hade en jätte fin mössa idag på skolan,de kan ingen säga nej till:]eller? men nu är jag ju hemma och typ just städat och snart är de mat.sen blir de till kåge ikväll. tyvär kan jag inte fara på träning ska till anton och ella men de kommer att bli jätte nice:D:]och att vara med jenny och alla dom. sen är de hem och sova eller blir nog att se någon film som jag typ alltid gör nu förtiden:] och sen sova.imorgon är de ju skolan och sen har sandraochsandra kalas:)  sen ksnake elin sova här eller kanske jag hos hon.jag ska då inte sova hemma själv kan jag säga:O men vi ses kanske innan jag far till kåge.

ALL YOU NEED IS LOVE,

//lovisa ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0