kallt,regoch vara spyfördig är inte bra att vara i boliden:s

igår var sovde jag ju hos lisa ,eller vi sovde hos tomochfrida på loftet. men vi for typ tillbaka till lisa direkt på morgonen,och såg en film. eller lisa for hem. men igår kväll gjorde vi inte så mycket,hade de bra och typ skrattade .sjönglite och var på datorn,eller asså vi hade de bara kul:] sne så vid kanske 1eller när de nu var,de är sommar lov så jag måste inte kunna klockan men då somnade vi efter min FIIINA sång. och förre hade olivia fått typ damp och gjort grimarser om typ alla,och alla:] men de var kul. sen idga var de boliden och måilla igen. eller jag och gurra började nå illa föratt du åkte så mycket:] eller vi åkte typ 3styken menmen ändå. sen var de blöttoch kallt så inte jätte kul eller aa de var ju kul att vara med flickorna lisa linn och olivia :D och gurra och jeppe var också med lite. menmen nu ksa jag nog bada och sen ha de bra ikväll.om jag inte hitter på nått annat ,föratt elin är ju borta i 2veckor nu och sofia kommer nog inte skriva så jag tror de blir min blogg snart:D menmen ska nog gå nu:]


Kommentarer
Postat av: Lisa Hedström<33

din min stjärna<3

2010-06-19 @ 19:13:11
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0