klassdag,ojoj så kul:s

idag hade vi klassdag kanske inte jättejätte kul .eller asså vi gjorde typ inget .spelade lite skogsbrännbol och sen ty pbada några. de var typ linda burre fredrik dina veronika eller jag tror de var typ dom. menmen sen satt vi typ bara där. eller aa jag och burre satt lite på en dryga men de härmade några oss"/ menmen så kanske de är om men inte kommer på något själv. menmen sen cylkade vi hem och sen typ var jag på skolan med burre sofia sandra ett tag sen kom kim och samme men då gick sandra och sofia. jag gjorde burre AS  fin. :]:] eller de är han ju alltid menändå :*:* ikväll blir de kåge. eller jag ska typ fara nu. ska till ante och sara . så vi hörs sen. pusshej;*;;*;*

DU ÄR DE FINASTE JAG VET .

//lOVISA ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0