klippt kan man säga att du är:]

HAHAHAHAH.har just klippt hos breg och nu ska jag se film. asså jojag vet jag ser film ganska mycket:]men asså de är som lovisa,kan man säga.eller aa jag ser samma film 5gånger sen byter jag:] men aa så vi hörs imorgn då. jojust de ska till tandläkaren igen men nu i kåge;s aa tandläkare kan ju vara gnaksa snygga:] HAHAHAHA skoja aa sovgott. pusshej;* 

    
                                            en bild olivia tog när vi var på café33,
                                aa, så du skulle hon ta när typ hela värden var där.
                                                             MEN BARA JAG FÅR VARA DIG NÄRA SÅ ÄR ALLT BRA:]


Kommentarer
Postat av: linn

svar;

en frys faktiskt:]

2010-06-22 @ 23:42:52
URL: http://aboutlinnnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0