klipptgräs är inte nice.

nu har jag klipptgräset,är jag tycker de inte är kul. jag blir slut och de flygger gräs överrallt.  menmen nu är de klar. skolan var väll br ,vi lossade över 7.A :( menmen de är ändå bättre. och sen finns de inte så mycket att säga,eller aa jag var med kim när vi hade slutat och vi gjorde inte så mycket pratade och så sen kom bussen och nu är jag hemma. ska nog snart äta och göra mig klar sen ska elin och vi ska till efs till sandraochsandras kalas som jag kanske har sagt. men vi får väll se om jag skriver mer ikväll hoppas jag hinner och sen får vi väll också se var jag sak göra imorgon och jag hinner skriva då:] men jag ska då skiva när jag kan:)

baby i love you and ill never let you go .

^älskar dig mer än live kan ge.:]^

//lovisa ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0