man blir fett av att äta för mycket, bara så du vet.

nu sitter jag är och äter min chokladröra eller hur de nu stavas , men jag vet att de inte är så bra och sen fattar jag inte varför jag äter de föratt man blir ännu fettarer än vad hon redan är. eller i allafall lovisa liedgren.:s men nu ska jag inte äta mer, föratt nu ska jag berätta varför jag inte skrev igår . de är varför elin och emma komme till mig och de ägde. vi åt köllbulllspytt:D:D:D och sen typ spelade "ROCK BAND" och typ var ute och fotade eller jag fotade dom . de kommer bilder snart. men sen for vi till mormor och kollade några gamla kläder ohch dom var typ snygga så jag tog några:] och sen slet vi tapet och efter de var de sovdax typ eller nämen de kanske de inte var men jag gick hem och dom for hem ,jag såg lite tv. idag var de skolan och nu är de ham göra maten och sen kåge och spela fotboll(igen) .vi hade fotboll på gympan också:]de var as kul:]

ELIN BOHMAN .
EMMA GRANBERG .<3

// LOVISA ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0