ojj,inte bra. asså mitt liv är bra med uppdateringen.

igår vart de ju kåge somsagt och sen hem duchsa .sen såg jag film. idag var de ju brännboll och jag kan säga att jag nog snyggast avalla:]hahah men de gick inte jättejätte bra.menmen de sksa vi inte prata om:s sen var de hem och vara med elle_21 .hahahah elin bohman asså. vi gjorde inte så mycket. gjorde lite mat men sen skulle hon hem och göra sig klar till ikväll eller de som var. skolavslutningen :( . den sista isandfors:(:( menmen , ajaa. imorgon ska jag ju till boliden på min skolavslutning. menmen. ska nog sova nu ,eller ska nog sefilm ochsen sova .vaknar nog på 5.00 imorgon eller fårse när de blir. aa,pusshej. vises sen:*;;*<3

SÖTA SMÅBARN,kommer sakna er:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0