olivia är jo lite arg:s:] pusspuss .skaju skriva nu:]:]:]

hahaha olivia nu ksaj ag skriva lite. men igår var de ju sommar-fest eller vad de nu var och sen lyssnade jag på ante linnea och peter .asså jag älskar dom. dom var jätte bra. dom sjöng typ låten man kunde och allt. men dom sjöng ju också jättejättebra:]:] . men idag var de skolan och de var inte så kul.eller de vart väll okej. såg film de var en tjej som pratade om rökning och de kan jag säga att de har jag hört 100gånger,så lite tråkigt. sen pratade vi lite om filmen. och sen mat. efter maten var de skoljoggen. och de gick typ bra. eller jag kom kanske 5-6 eller nått sånt. men 1.a av tjejerna:D:D 1.a av 7.orna ,okej de är inte så svårt:]:] men jag hopas att elin snart svarar hon ska nog komma och sen film ,hyrde ju några i lördags:] men de brorju på om hon kommer eller inte. men ikväll har jag ju träning men kan inte fara .föratt jag ska ju på något möte till fotbollskolan . är ju ledare där:]:] men nu hoppas jag elin kommer kanske ringer flickan :] menmen vi hörssen-

ÄLSKAR ER GALET MYCKET FLICKOR,


gammal bild:]^^

//lovisa ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0