ska du med till träskbaken?,jaa visst.:D

men jo men tror du de var någon där när vi kom,näe varför lisa kan inte geografi eller nått skolamne så dom var på stranduden och vi i träskbaken utan hämtning eller nått .så jag och gustav fick gå hem, eller nja jag ringde mamma efter att ha ätit "suci" eller aa jag tror gustav åt en fisk. HAHAHAHAAHAHAH,den lilla pojken:] aa men sen kom jag hem och duschade och såg lite tv.sen somnade jag typ 23.00 eller när de nu var. eller jag somnade typ aldrig föratt de är så varmt i mitt rum;s .ajaa ska gå och göra mig klar nu sen packa och sen kanske fara eller vi får se när vi far:] aa pusshej;*



                   flickan jag ska till ikväll:] HAHAHAHAHAHAHhpon är saknad:]

Kommentarer
Postat av: Nina

Sv: Neeej Men nästan..

2010-06-25 @ 10:15:47
URL: http://iamonlymyseelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0