SOMMARTIDER:D:D:D:]:]

JAAAA,NU ÄR SOMMARHÄR:D har varit på fotbollsskolan och hade vattenkrig,jag ägde.men jag var typ dum not karl,ledsen menmen får geigen sen:] HAHAHAHA,sen kom emma och vi åt lite glass sen fot hon skulle hem sen skulle hon på fotbolligen:] men jag lamig ute och solade och sen kom mamma och också la sig och solade .sen somnade typ jag:]hahaha vaknade och frågade om abbe hade kommit hem ,men mamma var typ sur eller hon sovde typ också så hon visste inte, men jag gick upp och såg att han satt vid daotrn, men nu ska jag gå och göra mig klar till fotbollen ikväll. emma har ju somsagt match eller de är inte bara hon, ska se på gustav och tommy också och kanske anton:]:]hahhahahaha fina pojkar:]


                          "härlig" sommar bild ,eller så inte mrn en sommar bild jag bara tog idag:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0