tänk att kåge är bättre än boliden,eller de kanske ni visste:]

hahaha kom just hem från träningen:] för til stan och händla med mamma sen fort till kåge och sen såg jag lite på 97-98s match,eller de var 97:or i bolidens lag,de var boliden mot kaif:] och jag tror typ kåge vann,eller ska jag vara ärlig så vet jag inte.när jag for var de 2 - 2 men vi får ju se, kanske fråga jacke på fredag.] menmen ska se film nu sen ladda upp till vattenkriget imorgon,vi ska ju ha de på fotbollsskolan;s asså jag taggar inte ,men jag ska ju ändå vara med och typ kast lukas och felix i sjön:] eller de kanske vi inte får men ändå dom ska DÖ ;o HAHAHAHAHHA aa vi hörs imorgon då,kommer nog skriva på morgon förre:]<3


Kommentarer
Postat av: linnnj,

svar;

ahah;)<3

2010-06-23 @ 21:18:21
URL: http://aboutlinnnj.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla min blogg:))

2010-06-24 @ 12:31:49
URL: http://sverigescoolastetjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0