alice och paula är galna,

sovde ganska gott ,och när jag vaknade ringde telefonen men jag orkade inte svara.ledsen den som ringde:] menmen sen såg jag lite tv och sen åt jag frukost. sen frågade mamma om alice och paula kunde komma medan ante hjälpte dom med huset,och de är ju okej,eller dom är typ här nu:D . men nu ksa jag vara lite med dom,och då skrivar jag sen .kanske efter matchen och när jag kommer hem från kåge:]?

<paulaalice>

                                                            älskar er småflickor.
                                                      fast ni är galna så är ni så söta:]

//lovisa
( L ) *

Kommentarer
Postat av: Lisa Hedström

BRA JOBBAT XDXDXDXDXDXDXDXD <^

2010-06-09 @ 21:36:19
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0