10,9

aa vars ska jag börja , kan ju först säga att jag är BÄST ,bara så ni vet. föratt lovisa fick 10,9 på beebtestet .ni måste ju säga att jag är bäst. näe lovisa nu kan vi ju gå till baka till dagen ,joja den var bra .gjorde inte så mycket speciellt utom att lisa typ köpte upp 40:- av mig föratt hon var ju "såhungrig" :s amen de var kul. vi hade typ (piknik) i parken:] de var typ nice, sen köpte vi någon konstig choklad s:s eller hur de nu stavas:s aa men den var de inte god .men igår var de skolan som gälde men mina kära kompisar elin,anton,jonte,gustav,samme och sen komme jack:s me nvi gjorde ganska mycket:]hahahahah .kommer lite bildern snart. men ikväll är de träning ikväll:D sen ska jag nog hem och typ sova:]aa men jag har varit jätte trött idag kim och razze skulle bära mig men dom orkade inte och jag orkade typ inte gå. men jag var ju tvungen "/ men nu ska jag nog göra lite annat måst kanse ut och träna före träningen :]? eller kanske bara fota ? aa nu kommer lite bilder.



har mycket mer bilder men aa pallar inte lägg upp alla 126 :s :]
ojj,just de grattis olivia .
//LOVISA( L )*


Kommentarer
Postat av: Olivia =)

Åh så snällt att bli grattad : just ja grattis olivia, det värmer ;)

sajmex steker allt och alla! ;O <3

2010-05-05 @ 17:06:24
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0