allt är så mycket,"/

om folk skulle lyssna på varandra skulle livet vara en dans,på rosor. jag måste säga att de är typ så. jag älskar att bara sitta och tänkt på hur mycket man kan älska sig själv,eller så inte.eller att sitta och tänka hur mycket men älskar en människa eller hur mycket man kan hata en människa.de är seriöst typ de bästa som finns,eller näe de är att vara med elin och sandforsarna.:] jag ka typ dö föratt hur mycket jag älskar desa pojkar,hur kul vi har och hur mycket vi skrattar. aa jag var ju med dom igår .eller som sagt vr jag med elin sen gjorde vi mat och sen var de till elin med kim och sen grillade vi och sen såg vi "mr&mrs.shith " den typ bästa filmen som finns.när typ alla hade farit och jag och elin såg slutet satt jag och typ sa att jag älskade filmen så jag blev typ arg själv. sern idag har de varit skolan som gällde som alltid. vi hade ingen gympa skulle städa sidkän:s men jag gjorde inte så mycket, eller ju jag fick panik föratt ante max och razze skulle kasta mig i vattnet och sen föratt hannes misandlade typ mig han piskade mig typ :( . men ikväll är de väll träning och sen hem och ducha och sen göra matte,jajust de jag har ju matte jag ska göra . aa men jag ska nog göra den nu.

en liten bild jag tog mer jag var i floda ,

//LOVISA ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0