:D

Tjo, Skolan var väl k! :P
 
Idag så blev de å dra till Ers efter skolan där jag skulle va med Vikki vi såg top model och sen gick vi ut å då så skicka vi sms till DavidK å fråga om vi kunde va med han, Danne å Vendii för dom va med varandra å då så stack vi till Danne. Sen skulle Davve på träning å då gick vi hem till Vikki å åt;) Sedan dra till Ip där Davve träna å kolla ¨på träningen. Men ca kvart över 7 hade jag lova att Sandra skulle få va med oss. Så vi gick till Idrottssalen där hon va och sen så gick vi till Vikki en stund å sen blev de å dra till Davve . Då så chillade vi lite vi kolla hur hårt vi slog och sen skulle Davves brorsa Samme trolla å jag fatta inget trick och dom ba, de var ju jätte enkelt.... Men de tyckte inte jag. .David fråga om jag kunde göra typ "chin ups" och då gjorde jag några sen fråga han om jag kunde göra armhävningar med klapp och då gjorde jag några sedan sa han - näsan i golvet. Å då så bröt mina armar ihop å jag skalla golvet ganska så regält så nu har jag gode ont i huvudet, näsan och tänderna.. :/. Men mycket kul och träffa Davve, Danne å Vendii för de händer nästann aldrig men Vikki träffar man väl någon gång (aa)..

Men nu ska jag sova!
Pusshej!/s<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0