de gick ju bra:]

konsärten gick bättre än vad jag trode ,eller inte pianot menmen jag kan ju inte vara bäst på allt eller vad man ska säga.men nu ska jag bara göra mig klar till skolan och sen är de skolan på tur. ikväll ska jag till kåge, till perssons och sen till mykle och spela fotboll. ledsen emma om jag inte kan komma och se dig:( och att jag inte kan se någon sandfors ,jag vill men jag måste spela:s menmen nu ska jag gå och göra mig klar. eller jo tack linn linda och olivia föratt ni var och såg mig igår,de värmde hjärtat:] <33
FINFINA FLOCKOR SOM JAG ÄLSKAR  

//LOVISA ( L ) *

Kommentarer
Postat av: olivia =)

fin och fin är man väll inte, speciellt inte på bilden dära ;)

busen min ;*

2010-05-28 @ 14:29:31
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/
Postat av: Lisa Hedström<33

lollan, ja vet itne varför du ha varit sur på oss. även fast du itne har sagt nått så märker vi de. du har inte skrattat eller knappt kollat på oss. men bara så du vet vi älsakr dej grymt mycke!!<33

2010-05-28 @ 16:06:21
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0