en dag på veckan.

aa som sagt en dag i veckan gick bolidenskolan skolan.oj de kanske lätt lite konstigt ,men vi gick idag men inte mer eller då inte för lovisa liedgren.hon provade ju igår och de gick bra,blev lite trött vi vilodaxs om ni fattar .på 14.00 men sen blev hon igång igen. jag blev typ boss över YIT:]hahahaha kommer nog börja jobba där en dag ska ni se.:D men inte i nulägget ,nu ska nog lovisa gå och och refsa och sen kanske fara på träning jag har inte bestämt mig än om jag ska ditt eller typ göra läxor och sånt:]menmen eller kanske jag ska höra med elin om vi ska göra nått. men vi får se,skriver nog mer ikväll .eller imorgon föratt vi har ju LOV  :D hahahahah lovisa nu kanske vi inte ska skytta så mycket.

datorn laggar så de kommer bilder som:]<33
//LOVISA ( L )*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0