en heldel kärlek.

elin bohman jag älskar dig mer än de finns stjärnor på himlen ,mer än vad de finns olika människor,mer än vad livet kan ge. men jag måste ju säga att de är inte bara elin jag älskar så mycket. hahahaha jag tror ni vet nog vilka jag menar också.men elin och ju så speciell så hon måste gå lite mer kärlek än er:] menidag har jag ju varit på skolan och jag ka ju säga att jag har varit som efter hela dagen.försovde mig en timme:( så de var nog så de började att jag blev lite efter. men bränbollen gick bra de ägde ,vi vann men de var as varmt så jag kim linda och hannes kärde utan tröja islutet:] ojoj,kan man ju som säga,sen var de fysik och sjunga en trudilut sen var de att dra och bada igen. oj glömde att jag inte har sagt de men jag badade ju igår med linda eller hos linda de var därför jag inte skrev.men idag badade jag hela mig igår var de inte huvudet,men de blev de idag. eller lisa linn och olivia klasade imig så jag badade i lite konsitga kläder jag hade inte tänkt att de skulle bli dom menmen. ikväll tror jag de blir träning om mamma kan göra mig annars ska jag nog inte göra så mycket vara ute och bara ha ded bra:D . men kan ju som ha de i detta väder . men jag skriver mer sen kanske.
ÄR DE BARA JAG SOM TAGGAR SOMMAREN 2010:D


saknar saommaren 2009 med dig amanda,

//LOVISA ( L ) *


Kommentarer
Postat av: Olivia =)

klart man taggar sommarn, den kommer bli underbar!:)

2010-05-19 @ 18:08:44
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0