.

Tjena.
Idag hare vare skola, ändå rätt okej för att ha vare skola tycker jag:)
Efter skolan så vänatde jag på att Amanda skulle komma ner med moppen för vi skulle köra moppe till ridningen idag :) De va grymt kul:) På rdguset fick jag ju träffa sötisen Hannah, jag hjälpte henne med teori lektionen hon hade. De har nästan börja bli en vana :] men aja , de var kul som alltid :)
Nu sitter jag här och har just packat mina grejjer för nu ska jag till mamma, kommer nog inte bli så mycket datasittande för mig men. Vi får väl se.
Fredag: Skola, musikal, byske med Elin å de va hur jävla kul som hellst!! <3
Göra om snart gumman! (L) men sen somna jag väl vid 1 någon gång:)
Lördag: Fotbolls match som vi förlorade men 3-0 men aja de fixar vi nästa match :)
sen till Sandra a och vi tog kort och sen somna vi vid 3 .
Söndag: Vaknade av att vi skulle till gunna å äta tårta :) sen hem å sitta här :) sen ut en liten stund...<3
Sen in å se film och sen sova :)<3 å duscha så klart :)<3

pusshej!/SofiaS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0