ett liv med tänkar.

idag har jag inte gjort nått eller jo lite men jag har typ varit vid mulle och typ fotat och tänkt och de var så skönt. jag satt på bron vid kottebaken ,den bron satt jag på och typ sola lyssnade på musik och tänkte och de var ju as kul:] men jag började nästan gråta föratt jag tänkte på så mycket, eller de jag typ mest tänkar om sandforsskolan och alla min minnen jag har därifrån .och typ hur mycket jag saknar de och ja alla som typ har hänt i mitt liv:] och sen fick jag typ "flasbak" och jag älskade typ de men jag blev så ledsen föratt jag saknar de så mycket som sagt. men jag ska göra lite med bilderna så de kanske kommer sen.:)men nu ska jag se lite hockey och sen ska jag ju sova föratt de är ju match imorgon och sen ska jag ju göra lite saker till på lördag:s . men så vi ses. :D


//LOVISA( L *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0