hur länge igentligen?

asså nu har jag funderat och jag måste vara dum i huvudet ellere nått föratt 9/12 2009 till 9/5 2010 är väll 6månader:o? eller hur länge är de:s ? men aa så många månader de nu är så har jag och burre varit tillsammans så många månader:] .men jag säger mer om de snart ,tänkte berätta om gårdagen .aa och den var kul,eller han kunde ju typ inte komma så de var ju inte så kul:( men jag var med hannes affe elin och sofia och vi var typ på skolan sen hos elin .eller jag väntade på burre men han komme jju aldrig:( men sen började jag typ vara med dom och sen gjorde vi inte så mycket for till elin efter ett tag och sen for hannes och sofia hem så vi gick in och fikade och sen spelade kort. eller jo föra hade jag flyttat mormor och morfars skaer så snart flyttar jag med:s eller asså jag vet inte om jag vill flytta eller inte .ajaa men jag ska då flytta bara så ni vet. men idag ska jag nog sopa perssons och sen har jag match så jag kan nog inte komma till linda eller till burre ledsen:s men jag kommer nog lägga upp lite bilder från igåre och sen är de väll att gå ut och börja sopa och sen fara på matchen.
        .
kommer nog mer bilder sen .:]
// LOVISA ( L ) *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0