i believe i can fly.

-...kan man flygga , eller är de omöjligt:]? föratt de skulle jag vilja göra ,de är en annan dröm jag har . men tror de inte kommer hände i mitt liv:( men jag ska inte tänka mer på de nu.idag ska jag då baka har jag bestämt mig för ,näe ska jag vara ärlig så har jag inte de men jag måste göra de till lördag:s ochjag vill typ inte menmen jag för ju pengar:] men sen ska jag nog vara med ganstern  i sandfors eller jag är ju en av dom men den anrda:]om nu fattar. hahahah eller hon kansek skulle göra nått annat men vi får väll se vad jag gör. igår blev de ju träning i kåge swen gick jag till ante&sara .fikade lite sen kom pappa abbe och robin och hämtade mig .sen var de hem och se lite hockey och sen såg jag en film och sen somnade jag .då var klockan typ 23.20 så jag är stolt över mig själv:] och nu ska jag nog gå ner och baka lite . men jag skriver mer sen idag.




 ÄLSKAR ER MER ÄN VAD DE FINNS STJÄRONOR PÅ HIMLAN .

ni är som mina älglar direkt från guds egna säng:] <3

//LOVISA( L ) *

Kommentarer
Postat av: olivia =)

har aldrig sett den där bilden i färg ;O <3 skitfin ju

2010-05-12 @ 12:28:21
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0