i love you more and more,darling

vissa människor var men som födda till att älska och vissa är men väll född till att inte tycka om,eller de måste ju vara nått sånt.föratt jag är som tvungen att älska elin först hon är dum ibland eller nått annat har hänt. men asså vissa måste man ju som älska om ni fattar:]? men nu tror jag elin inte bara älskar mig :] eller vad säger vi elin? men aa dagen igår vart bra,eller kvällen men gurra,elin,anton,elin,kim,tommy, ojjag de tror de var vi. vi gjorde as mycket, och de var as kul. först cyklade vi typ och en var de till mulle ett tag,sen var de till skolan och gick vilse igräset.inte nice,och sen lekte vi typ:D gurra var en gangster och dom andrade hade blivit sombier. och sen for vi till bohmans och grillade och sen for jag hem men kom tillbaka ganska fort. idag har jag inte gjort jättejätte mycket .de var skolan som typ alltid , inte nice.ikväll är de till kåge och träning,och sen fara hem och chllla:]
men nu skaj ga lägga upp bilderna från heljen men kompisarna:D men assså jag har inte bilder från igår:(
men de kommer sen.

//LOVISA( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0