I'd Rather Be With You,

denna låt är så sjukt bra, och så som fin och gullig. precis som människor också kan vara .asså jag vet jag låter som att jag är jätte djup i livet och allt min asså jag kan har blivit de på sisstatiden och de kanske inte är så jätte bra eller vad säger ni? men igår var de ju skolan och sen vart de ju att fara till kåge ,äta sen till mykle/medle vars jag nu var men de var iallafall match och jag höll inte på få att vara med föratt jag hade glömt benskyden hemma men dom hittade ett par så jag var med och de ägde. vi vann med 2-7.idag var de också match och de gick bra
0-4:D.vinnst sen skule jag och ducha på mammas jobb och sen på stan ett tag . och nu är jag hemma och sen nog plata håret snart. föratt ikväll ska jag ju till storkåge och sen cykla hem med tommy anton elin kanske emma och kanske jonte . sen ska gurra och kim kanske komma så de blir nice. men asså de kommer nog bilder från kvällen sen. de kan ju som inte kommer nu:]

L O V E  U ,  L I S A & O L I V I A


//LOVISA ( L ) *


Kommentarer
Postat av: Olivia =)

d r o g a d ;O

2010-05-29 @ 19:33:38
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/
Postat av: Lisa Hedström<33

omfg så ful ja va xDXDXDXDXDXDXDXD

2010-05-29 @ 20:04:08
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0