inte lovisa som förut,

↔näe jag måste säga de men lovisa är inte lovisa längre, eller jo men ändå itne . jag kan ju säga att jag typ är emo:( jag vet inte varför men idag när hon komme hem blev hon typ glad. de var ju finnt väder och sen var de dax att fota lite så jag tog kameran och gick ut på gården och tog lite kort .dom blev inte så jätte fina men jag tar ju typ aldrig fina kort så de är ju lungt.men ja och sen gick jag in och nu sitter jag här och har jute ätit upp min glass. ikväll ska jag till boliden och sjunga på efs:s eller jo jag tror de kommer gå bra, och de kommer nog bli kul och elin bara tar och lungnar ner sig. hon är typ livrädd vet inte varöfr menmen. jag kommer då att äga alla:D hahahah hoppas ,igår var de då träning och de gick ju som de gick.allt gick typ fel igår menmen de finns ju 364andra dagar de kan gå bra på. men nu ska jag gå ner och göra maten till familjen som typ alltid. men de kommer nog bilder sen ska göra lite saker meed dom:].

VI KOMMER ATT ÄGA IKVÄLL .
 LOVISA ALFRED  SANDRA  ELIN

//LOVISA ( L ) *

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

varför är det så...?<3

2010-05-27 @ 17:28:37
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/
Postat av: E

jag finns ju alltid här för dig syster, kommer Aldrig att lämna dig om inte det är vad du vill <3

2010-05-27 @ 19:13:18
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0