inte OK från flickorna ,

de här är inte bra från sandforsflickorna, ingen skriver men jag kan säga att jag inte har hunnit föratt jag har ju varit med kompis eller vänta jag kan ju ta de från början .men på fredag komme ju emmah elin och evve och de var kl ,vi bakade och hafde jätte kul .var i mulle såg flera filmen aa men de ägde:D men sen på lördag när dom hade farit hem så skulle vi till kåge till lidmans .och de var väll okej,eller abbe blev typ arg förat vi gick på en "eng" :s aja sen var de hem sova och sen skulle vi till aa undra vars vi var men borta var vi då . sen skulle vi hem och äta:s,och sen var de kåge igen .paula fyllde 7år ,de var kul var typ med alice hela tiden .sen for vi till solvik föratt mormor&morfar hade varit gifta i 40år:] men jag hade match så jag var inte där så länge ,men de var väll kul ,eller vi åt ju som alltid och de är inte så jätte kul :s .men matchen gick ganska bra .0-11 asså vi var ju borta lag,men vi vann . men jag gjorde inget mål menmen kanske nästa gång . men idag tror jag att jag ska till stan elelr jag vet inte hur de blir föratt elin kan inte svara och sen har jag ju träning i ersmark de är därför jag inte vet om jag kan fara men jag tror jag ska fara föratt jag måste på stan och kolla om ett par skor som jag inte fick köpa för mamma i övik men jag ska kolla om dom finns har :] och sen ska jag köpa sockar,hahahahah aa lite kontigt kanske men jag måste köpa gula sockar . men asså bilderna kommer inte nu jag tror jag tar dom imorgon eller sen idag före jag ska till stan ,men jag lovar dom kommer . men jag hoppas att elin och soifa snart börjar skriva . men jag tror dom sart gör de visst :O? 
  favorit i repris .
   
^^saknar flickan på bilden måste vara med dig snart emma:]
//LOVISA ( L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0