Inte okejj!

Som rubriken, de e inte okej att jag inte har skrive på så länge :( Men jag har inte haft tid och ork (aa)

Valborgs firades i Hebbersliden med Sandra A och några andra sen blev de å sova hos Sandra, de var grymt kul måste göras om gumman!
Sen på Lördagen så hade vi grymt kul då med;) Vi gjorde mke roligt på lördagen. Sedan hämtade mamma mig och vi for till Yttervik där de var fika för Lena Hedenström fyllde 60 , där fikade jag ganska mke :/ sedan var jag, Jack och Holly ute och gick med Peppsi Hollys hund. Jag har typ börja gilla hundar :d ( har vare mke skeptisk mot dom förr) Så de känns ju bra.. Kom hem typ 22.30 å då blev de å tvätta och sedan å duscha.
Söndag packade och gjorde mig klar för att fara till Älsklingen. Vi8 gjorde inte mke typ chilla hela dagen å kvällen. Sen idag så har jag vare med älsklingen å vi chilla till typ 3 då vi gick upp till SötAndrew ;) Vi typ snacka å chillade där å (aA) Sen vare bara å ta moppen till Peter där älsklingen skulle äta jag kände inte för å äta där så jag sket i de :] sedan fick man skjuts på moppen till ridhuset (aa) *Stort TACK till älsklingen*
Sedan red jag och nu har jag ganska nyss komme hem och ska typ äta nu :) <3


ViktoriaK+SofiaS=handihandlivetut! <3

Pusshej!/s<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0