jag är stolt över mitt lag.

ja hannes jag är stolot över att jag spelar iKAFT, och att jag har en kaft väska.jag vet att du är avis de är inte bara du som inte är så bar som jag så du inte får spela med dom. ledsen men du kommer nog en dag bli lika bra som mig ska du se. men idag kaxade hannes sänder och typ sa att han var så mycket bättre och att min väska var så ful:( men den är ju inte de. men annars har de inte hänt så jäte mycket ,eller jo jag har blivit brunare under matten och svenska:D.och gympan var as jobbi eller de var fotboll och de var så varmt så de blev utan tröja igen med kim:] hahahah sen mer vi hade slutat fick burre cp och började springa runt och allt.:S menmen han är alltid söt. ikväll kanske han kommer:D men sen kommer elin 17.30 och jag tror kim kommer snart. så vi ses kanske imorgon.
-bilder kommer sen-

//LOVISA( L ) *

Kommentarer
Postat av: Hannes

Jag?? avis???

du kan ju knappt spela!!!:)

2010-05-24 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0