jobbjobbjobb.

nu sitte jag på mor mins jobb och jag kan ju säga att de är jobbjobbjobb föratt nu har jag sorterat en typ halv meters håg och snart ska jag kopiera en typ bok eller vad de nu är:s menmen aa de gör väll jag måste ju så.men jag kan ju säga att jag har kommit på att de är 5månader visst? :] men sen har jag ju spoat klr perssons eller jag trr allt vart klar igår kväll men jag ska nog ditt ikväll efter träningen också. men sen ska jag nog inte säga så mycket ska nog snart börja med att kopiera de där som jag snackade om,ellerj o jag ska ju säga att de blir en kort vecka på skolan föratt de är bara imorgon jag går skola :D då taggar vi typ skolan :] eller? när men vi ses och hörs väll när jag kanske är hemma eller om jag för sitte vid datorn mer.

nog är jag klar med deta till på lördag :]?
HAHAHAHAH MEN DE LOVAR JAG ATT JAG SKA VARA .


// LOVISA( L ) *

Kommentarer
Postat av: olivia =)

lovisa det är bara att inse - jag och burre har alltid haft ett sexuellt förhållande och det kommer vi alltid att ha, det finns inget du kan göra åt saken ;) <3

2010-05-10 @ 17:21:58
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/
Postat av: E

sv: haha jo, det kanske jag kan :]

jag har ju lovat ella att vi ska köra till stan och shoppa nån dag, hon har sett fram emot det sen förra sommaren typ :D

2010-05-10 @ 21:01:51
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: sara - Mamma till Nova

Hoppas du hade en bra gårdag?

2010-05-11 @ 13:18:29
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0