kan man vara hatad och älska av samma person?

nu sitte jag här och har typ just kommit hem från skolan , jag har typ funderat hela dagen om någon kan hata mig och älska mig på samma gång. eller jo jag vet ju att de finns folk som hatar mig med hela sitt liv och folk som KANSKE älskar mig. asså ska jag vara ärlig så vet jag ite någon som typ alltid älskar mig för den jag är och för nått jag har gjort eller nått bara. men de kanske inte någon gör eller? men skolan är då gansak bra okej kan jag ju sagt. jo jag kan ju säga att jag tog en tugga av en lök.och de ska man inte göra , du för jätte dålig andedrekt och allt.:s. men ikväll blir de kåge och fotboll och sen duscha och sen typ se klar filmen jag såg igår. "a cinderella story " med värdens snyggarste kille.jag lovar typ han är de:]menmen ,nu ska jag nog göra maten och sen göra mig klar till träningen.
HETING NUMMER 1 :]:]:] älskar han och henne, hon är så fin och han är ju värdens snygging.:] <3


// LOVISA ( L ) *

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

depp?<3

2010-05-31 @ 16:46:11
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0