livet är en gåva till dig men också till mig,

om men tänker efter så är livet ganska bar, men och gansak dålig.föratt de finns många "dumma" människor om nu fattar hur jag menar.men jag fattar inte hur jag började tänka på de. menmen ,inatt sovade ju jag och wilma i vår lilla koja. men vi var ju tvungna att stiga typ upp 6.30 :s menmen aa och sen gick ju inte match som hade hade hoppast på . 8-1:( menmen då för vi göra bättr nästa gång:D sen duchade jag och for till morfars och gjorde lite till lördag:s aa till ni som inte vet vad jag ska göra på lördag kan jag ju säga de nu. vi ska typ ha flyttloppis:s. föratt snart flyttar jag ju:D men ikväll tror jag inte de händer så mycket isandfors 53 eller jo jag ska nog se någon film eller nått=ta de lungt:D  .jag är typ slut över ralt känner jag . menmen nu kan ni ju få se lite bilder från igår och lite idag,


//LOVISA( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0